Ahir dia 2 de gener, s’incorporaven a la plantilla de l’Ajuntament sis auxiliars que durant mig any treballaran en diferents departaments consistorials, gràcies al programa del Servei Valencià d’Ocupació i Formació “Avalem Experiència”. Aquest programa té per objecte incentivar la contractació de persones desocupades d’almenys 30 anys (EMCORP) i persones en situació de desocupació de llarga durada (EMCORD) per part d’entitats locals.
Cinc de les sis contractades exerciran com a auxiliars administratives i una com a delineant en els departaments d’Urbanisme, Educació, Infraestructures, Contractació, Oficines d’Atenció al Ciutadà i Recursos Humans.
L’acte de signatura del contracte va tindre lloc a l’Ajuntament, i va estar presidit per l’alcalde, Jaume Llinares i va comptar amb la presència de diferents edils de l’Equip de Govern que, una vegada conclosa la signatura oficial, van acompanyar a aquestes auxiliars als seus departaments corresponents.
Jaume Llinares va donar la benvinguda a les noves treballadores municipals i les va animar a aprofitar aquests sis mesos de treball en l’administració local, amb la finalitat de reactivar-se professionalment.
Per part seua, l’edil d’Ocupació, Diego Zaragozí, explicava que “amb la contractació d’aquestes persones es reforçaran sis departaments, a més d’oferir-los l’oportunitat de reincorporar-se al món laboral, ja que es tracta de persones en situació de desocupació de llarga durada”.